Pentru astazi ti-am pregatit un interviu de exceptie. Invitata noastra este Oana M. Stefan, blogger de profesie care, desi are doar cativa ani de blogging in spate… a reusit deja sa patrunda multe din tainele acestei frumoase “meserii”. In plus, Oana, care administreaza BlogMedia este… ca multi dintre noi… SuperBlogger convins! 🙂 Ii urmaresc de ceva vreme evolutia in cadrul competitiei si… recunosc… sunt impresionata de performantele ei. Evident ca, si juriile sunt impresionate pentru ca, notele acordate au situat-o pe una din pozitiile fruntase ale clasamentului. Pozitie ce… cu greu poate fi atinsa.

Sa ii uram asadar, impreuna… Bun Venit, Oana! Iti multumim ca ai acceptat sa impartasesti cu noi experienta ta in lumea bloggingului.

CLICK pe microfon pentru a accesa toate interviurile!

 

1 – Cand ai inceput activitatea de blogger si ce anume te-a determinat sa faci acest pas?

Am inceput sa scriu pe blog, pe primul blog oanamroman.blogspot.com, prin 2014, cam dupa ce am terminat facultatea. Iar blogul pe care scriu acum, BlogMedia, este al meu din 2016. Cand am inceput sa scriu pentru prima data pe blog, era ceva nou si wow pentru mine. Dar scriam ce aveam pe suflet si cam atat.

Era ca un fel de jurnal al trairilor mele. In schimb, odata cu BlogMedia am intrat mai mult in lumea blogosferei, am participat la concursuri si competitii de blogging, am cunoscut persoane, clienti si colegi cu care tin legatura si azi. M-am apucat sa scriu pe blog din pasiune pentru cuvinte si povesti, dar am ajuns sa am si castiguri din asta (si nu neaparat materiale sau banesti).

2 – Ce platforma folosesti si de ce?

Folosesc atat Blogspot pentru blogul cu subdomeniu, cat si WordPress pentru blogul cu domeniu. Recunosc acum ca pe wordpress este mai practic totul si ma descurc chiar si mai bine la personalizarea site-ului. Am ales initial blogspot pentru ca era gratis si mi se parea mai simplu de utilizat, desi arata si destul de simplist.

3 – Carei nise te adresezi si, daca oferi servicii cititorilor tai, care sunt acestea?

Blogurile mele nu sunt setate pe anumite nise. Sunt generaliste. Dar ceea ce le caracterizeaza pe ambele este amprenta mea personala. Nu pot scrie un articol sau o postare fara sa aiba legatura cu mine. Mi s-ar parea altfel ca nu sunt eu. Stii, cum e in reclama aia la Snickers. 😊

Servicii ofer, ca sa zic asa. Sunt de content writing in toate formele sale. De la descrieri de produse, pana la recenzii de carte si comunicate de presa sau guest posturi. De asemenea, pot ajuta cu sfaturi sau idei pentru calatorii si recomandari de carti.

4 – Care este mediul tau de lucru ideal si cum iti gasesti inspiratia?

Mi-am dorit dintotdeauna sa pot lucra de oriunde, numai sa nu fiu blocata de un anumit program, un sef si alte conditii. Mediul de lucru ideal nu este pentru mine unul si acelasi. Intr-o zi poate fi acasa, la birou, cu o cana de cappuccino langa.

Altadata poate fi in natura sau pe terasa unui local cochet, cu soare zambitor si muzica chillout in surdina. Dar nu m-ar deranja sa scriu nici de pe un sezlong la plaja sau dintr-o cabana de lemn la munte. Numai semnal si net bun sa am.

Ceea ce ma inspira pentru scris este experienta mea personala sau a celor din jur, a cunoscutilor mei. Imi place sa ascult povesti si sa redau povesti. Dar ma inspira de asemenea si peisajele frumoase, muzica si zambetele oamenilor.

5 – Ai un calendar editorial? Daca da, ce sfaturi poti da unui blogger incepator, in legatura cu acest subiect?

Nu am un anumit program dupa care imi ghidez postarile. Dar incerc totusi sa scriu pe blog de cel putin doua ori pe saptamana. Si totusi, daca am un deadline, incerc sa scriu pana in termenul de expirare. Si la fel fac si cu joburile primite. Daca ceva este musai de rezolvat mai repede, atunci trece in fata altor chestii de facut.

Acesta este avantajul lucrului de oriunde. Iti faci singur programul si te organizezi astfel incat sa te multumesti pe tine si pe ceilalti. Nu pot da sfaturi marete, decat cel de a prioritiza ceea ce este mai urgent de facut si a nu lasa pe ultima suta de metri un job. Astfel, vei castiga si timp si respect sau admiratie din partea celui pentru care scrii.

6 – Care este reteaua de socializare preferata si ce strategie aplici pentru a atrage trafic catre site-ul tau?

Cel mai mult imi place acum Instagram. Dar am cont si pe Facebook si pagina de Facebook pentru blog. Nu folosesc reclama si nici nu platesc la Google pentru a atrage vizitatori. Totul este organic. Dau mult share la postari pe Facebook si pe grupurile de Facebook. Incerc sa relationez cu ceilalti bloggeri ca sa ne ajutam intre noi. Fac print screenuri si postez si pe Instagram despre asta.

In plus, folosesc linkurile articolelor fresh si pe profilul de Instagram. Anunt cand am cate ceva nou si acolo. Iar inainte ma foloseam si de Google+ pentru a da share postarilor mele. Din pacate pe Instagram inca nu am posibilitatea de a pune linkuri in story pentru a da swipe up, dar sper sa am posibilitatea in curand. In plus, este grozav ca iti poti crea si pagina business pentru site pe Instagram.

7 – Ce ti-ar place sa schimbi la modul tau de abordare a bloggingului?

Mi-ar placea sa am posibilitatea fizic sa ma deplasez la tot felul de intruniri, meetinguri si workshopuri ale bloggerilor sau pe tema asta. Ori pe social media. Dar nefiind in tara prea mult timp, nu prea pot face asta. Si mi-ar mai placea sa adopt si teme mai indraznete pe blog, dar mi-e sa nu fuga lumea.

8 – Care crezi ca este, pana acum, cel mai mare success al tau in blogging? Ce sfaturi poti da unui alt blogger pentru ca, eventual, sa aiba acelasi succes?

Pot considera succes atat cresterea autoritatii blogului datorita numarului de vizitatori si interactiunilor de pe site. Dar pot considera un succes si atragerea de clienti sau colaborari prin intermediul scrierilor de pe blogul meu. Multa persoane au apelat la mine ca sa le ajut cu diferite texte dupa ce au trecut mai intai prin paginile blogurilor mele. Asta este un succes pentru mine.

Sa fii valorificat pentru ceea ce faci astfel incat sa fii de folos si altora. De asemenea, un succes au fost si toate participarile la diferite competitii de blogging, printre care si SuperBlog, care mi-au adus recunoastere, premii materiale si in bani.

Nu vreau sa dau sfaturi deoarece cred ca fiecare isi are stilul sau. Dar totusi pentru mine este important sa stii sa scrii corect gramatical si ca tot ceea ce pui in cuvinte sa aiba un sens. In plus, titlurile articolelor sunt esentiale in atragerea atentiei, deci atentie la ele. Sa fie cat mai catchy! Si inca un lucru, fii constant in postarea de articole pe blogul tau!

9 – Ai avut esecuri? Daca da, ce lectii ai invatat?

Esecuri nu am avut deoarece nu am creat blogurile pentru a face bani. Si clar ca nu traiesc din ele, pentru ca nu am cum. Dar intr-adevar m-am simtit mai prost dupa ce la anumite probe din competitiile de blogging mi s-au acordat note mici si fara nici o explicatie.

De altfel, esec pentru mine este si cand imi spune clientul ca nu ii place formatul textului sau ca il vrea modificat. Desi mai rar asa ceva.

10 – Admiri un anume blogger? De ce?

Imi place mult de Dana Rogoz, dar nu neaparat ca blogger, ci ca persoana. Imi place si cum scrie Hazna cu cazna. Are un stil de a povesti care te face sa razi, dar si sa inveti chestii. Este autentica si chiar te regasesti in povestile ei.

11 – Ce site-uri cu sfaturi pentru bloggeri ne poti recomanda?

Art of Blogging este unul dintre ele. Aici orice tip de blogger poate gasi ajutor in anumite probleme sau idei pentru urmatoarele postari.

12 – Este bloggingul prioritar in viata ta sau e doar un hobby? Cum imbini activitatea de blogger cu viata personala?

Desi inainte spuneam ca nu, bloggingul ocupa o buna parte din timpul meu in prezent. Si totodata din viata mea. Este o pasiune ajunsa job intr-o oarecare masura. Ma ajuta in mai multe sensuri. Dar asta nu inseamna ca o consider mai presus de familie, totusi. Le imbin pe ambele cat de bine pot.

Imi fac timp si pentru scris pe blog si tot ce tine de acest domeniu. Dar imi fac timp si pentru familia mea sau alte placeri. De obicei weekendul e fara blogging. Doar daca nu am vreun deadline.

13 – Ce faci in timpul liber?

Imi place sa citesc mult, sa calatoresc, sa desenez, sa vizionez filme bune si sa ies in natura pe cat posibil. Imi plac drumetiile. Ma intalnesc cu prietenii. Stau cu sotul meu si familia si incerc sa profit cat mai bine de tot. Ascult muzica si scriu. Da, scrisul intra ca pasiune si pentru timpul liber. Dar nu trebuie sa tina neaparat de blog.

14 – Care sunt nisele in care esti dispusa sa colaborezi cu advertiseri? Ai deja colaborari preferate? Care?

Mi-ar placea sa colaborez mai mult pe partea de recomandari de carte, topuri si curiozitati legate de scriitori. De asemenea, imi place zona fashion si am deja colaborari in acest sens. La fel colaborez si pe nisa de lifestyle si sanatate. Mi se potrivesc cel mai bine. Dar colaborarea mea preferata este pe literatura.

15 – Daca deja ai colaborari pentru advertoriale, ce sfaturi poti da unui blogger aflat la inceputul acestui drum?

Cum spuneam mai devreme, este foarte important ca textul creat sa fie corect si inteligibil. Sa aiba un titlu bun si elemente de SEO deja aplicate. Asta le place cel mai mult clientilor care doresc advertoriale de calitate. Inca un sfat, sa-i zicem asa, este sa nu ne lasam dusi de nas cu preturi foarte mici, doar pentru ca suntem la inceput si ar trebui sa acceptam orice.

Nu. Cine este client serios, brand mare sau respectat, nu va trage de pret astfel incat sa te prostitueze. Trebuie sa negociezi si eventual la un pachet mai mare de texte de creat poti sa faci un pret avantajos pentru amandoi.

16 – Care este cel mai frustrant aspect pe care l-ai intalnit in viata ta de blogger?

Faptul ca nu aveam un public fidel sau un public mai mare care sa revina de fiecare data la postarile mele. Si de asemenea lipsa comentariilor sau a distribuirilor. Comentariile mi se par cele mai sincere forme de a aprecia sau nu munca unui blogger. Chiar reprezinta un feedback bun, asta daca sunt reale.

17 – Ai anumite obiective pe care ti le-ai propus sa le atingi in viitorul apropiat?

In legatura cu blogul, da. Vreau sa ii cresc spatiul pentru a-mi permite sa postez articole mai multe impreuna cu imagini de calitate. De asemenea, as vrea sa schimb domeniul deoarece actualul nu ma prea reprezinta. Asta pentru ca blogul mi l-a daruit un prieten.

18 – Ti-ai creat singura blogul sau ai apelat la un profesionist? Daca ai apelat, ne poti spune la cine si de ce? Ai fost multumita de colaborare? Daca ai creat blogul singura, care au fost cele mai mari provocari si cum le-ai depasit?

Blogul pe subdomeniu, https://oanamroman.blogspot.com/, l-am creat singura. Am lucrat la el de-a lungul timpului. I-am schimbat temele, am adaugat widgeturi si alte chichite. A fost ceva de munca, dar totul gratuit. Asta este avantajul. In plus, de fiecare data ma ajutam de tutorialele de pe YouTube pentru a mai face cate ceva la el.

Legat de blogul cu domeniu, https://blogtomedia.com/, l-am primit de la un prieten. Dar i-am mutat gazduirea altundeva. Domeniul este de asemenea in alta parte, dar este bine deocamdata. Si ca pret si ca avantaje. Recomand firma de gazduire Host Vision la care sunt eu cu blogul. Au si preturi bune, se ocupa si de problemele tale si iti explica amanuntit ce ai de facut, daca ceva tine de tine.

19 – Cu ce frecventa publici articole? In general, cat timp zilnic aloci pentru a scrie pe blog? Cat timp aloci cercetarii?

Public pe blog de minim 3 ori pe saptamana. Dar in perioada aceasta ma ajuta foarte mult competitia Spring SuperBlog 2019 la care m-am inscris sa ma tin de acest calendar. Articolele mele nu sunt prea lungi, deoarece nici mie nu imi place sa citesc articole lungi si stiu ca pot plictisi cititorul la un moment dat.

Deci nu imi ia foarte mult sa le compun. Un articol obisnuit de 500 de cuvinte sa zicem imi ia maxim o ora probabil. Dar cand am de scris pe o anumita tema sau subiect poate sa treaca si pana la 4 ore pana sa prind inspiratia si sa ii dau forma finala. Si intervalul asta include si cercetarea.

20 – Cum te descurci pe partea de marketing? Ai intrat deja in tainele acestui subiect? Daca da, care este varianta de marketing pe care o preferi? Ai vreun sfat pentru un blogger aflat la inceput de drum?

Nu pot zice cum ma descurc deoarece nu imi promovez blogul platind undeva. Ma ajut de orice instrument gratis care sa duca la promovarea site-ului. Si asta mai ales in social media.

21 – La cat timp dupa ce ai inceput activitatea de blogger, ai inceput sa iti monetizezi site-ul? Care au fost primii pasi? Ce ai schimbat pe parcurs? Ce planuiesti pentru viitor?

Incepand cu blogul pe blogspot, nici nu ma gandeam asa de departe. Nici acum nu pot zice ca il monetizez. Mai degraba atrag clientii prin scrisul meu, dar nu am advertoriale postate pe blog care sa imi aduca bani. Exceptand perioadele cand particip la diferite competitii de blogging si castig premii.

Pe viitor as pune la dispozitie blogul pentru advertoriale gata scrise sau scrise de mine, care sa fie adecvate categoriilor de pe site si care sa imi aduca ceva venituri. Dar asta este posibil doar dupa o anumita perioada si dupa un anumit numar de articole.

22 – De unde iti procuri imaginile pe care le atasezi unui articol? Care sunt site-urile tale preferate pentru imaginile free?

Eu aleg de cele mai multe ori Pixabay sau Pexels, pentru ca au poze de calitate si sunt gratis, fara copyright. Dar folosesc si fotografiile mele personale pentru a ilustra ceea ce doresc in articole. Si le editez singura.

23 – Ai scris dintotdeauna pentru nisa de astazi, sau ai oscilat intre domenii pana ai ales nisa ta favorita?

Dupa cum spuneam, ambele bloguri sunt generaliste. Si totusi nu scriu despre orice. In general e vorba de literatura, muzica, filme, moda, calatorii, dragoste, casa, pasiuni si povesti personale.

24 – Vorbeste-ne despre miturile, asociate bloggingului, in care nu crezi.

Nu imi place sa se zica ca bloggingul iti da de mancare. Este foarte greu sa ajungi in acel punct in care sa depinzi cu totul de blog pentru a-ti castiga veniturile. Poate ca sunt asemenea persoane, dar acelea nu se mai numesc doar bloggeri.

Iarasi o prostie mi se pare cand oamenii spun ca bloggerii scriu doar de bine atunci cand li se ofera un produs la testat. In cazul meu chiar nu a existat vreodata ceva care sa nu imi placa sau sa nu imi faca bine. La fel si cu cartile. Daca voi da de asemenea chestii, clar ca voi spune exact ce cred despre ele. In plus, eu descriu experienta mea cu acele produse. Asa ca este evident ca nu tuturor ne-ar face la fel, nu?

Se mai zice ca blogurile nu prea mai au viitor. Dar totusi eu vad oameni citindu-le. Ma numar si eu printre acestia. In plus, de fiecare data cand cauti ceva pe net, este imposibil sa nu gasesti cateva rezultate in Google care te vor duce pe anumite bloguri sau site-uri. Ei, asta ce inseamna? Ca lumea cauta ajutorul acolo unde este oferit. Si asta fac unele bloguri.

25 – Care este lungimea pe care o preferi atunci cand scrii un articol? Te atrag articolele de 400-500 de cuvinte sau cele de peste 1500? De ce? Care a fost evolutia preferintelor tale de-a lungul timpului?

Nu obisnuiesc sa scriu articole lungi decat pentru anumite probe. In rest ma obosesc pe mine si obosesc si cititorii. Prefer un 500-600 de cuvinte in medie pentru un articol. Nu am evoluat neaparat din acest punct de vedere. Mereu am ales sa ma folosesc de mai putin de 1000 de cuvinte pentru a exprima ceva.

26 – Folosesti marketingul afiliat? Daca da, cand ai inceput? Daca te simti comfortabil/a sa raspunzi la intrebare… la ce performante ai ajuns? Ai ceva sfaturi pentru un incepator?

Da, folosesc. Auzisem de el mai de demult, dar m-am inscris efectiv in comunitate prin 2017 cred. De atunci imi prind degetele intr-o platforma de afiliere, dar nu am retras nici un banut pana acum. Treaba asta ia timp. Plus ca nu prea sunt constanta in introducerea de astfel de linkuri in articolele mele. Asta si din cauza ca nu orice articol este adecvat pentru un astfel de link.

27 – Folosesti “incentives” pentru a atrage abonari la newsletter? Daca da, ce ai observat de-a lungul timpului in legatura cu aceste stimulente?

Crede-ma ca nu stiam pana acum, cand am cautat, la ce se refera acest termen. Dar stimulente nu folosesc pentru a atrage abonari sau noi cititori ori followeri. Nu am organizat niciodata nici concursuri si nici altceva.

28 – Ai apelat la “concursuri” organizate pentru cititorii tai? Ce sfaturi ai in legatura cu atingerea scopului propus prin aceasta metoda?

Nu, nu am apelat. Tocmai ce vorbeam mai sus. Dar mi se pare o metoda cu doua taisuri. Iti indeplinesti scopul pe moment, dar dupa aceea te trezesti fara acei oameni care au participat doar in speranta ca vor castiga ei premiul.

29 – Ce parere ai despre oferirea de produse gratuite (servicii, informatii utile, ebooks, etc)? Ai practicat aceasta strategie in activitatea ta de blogger?

Informatii daca am si cred ca pot ajuta si pe altcineva, le ofer deja gratis prin intermediul articolelor de pe blog. Servicii gratis nu ofer decat daca facem un schimb pe schimb cu altceva. Si nici ebook-uri. Dar cred ca functioneaza bine. Am vazut ca si tu parca oferi asa ceva odata cu [ninja-popup id=773]abonarea la newsletter[/ninja-popup].

30 – Ai cunostinte despre SEO? Poti explica cu propriile cuvinte unui incepator, care ar fi diferenta dintre “whitehat” si blackhat”SEO? Exista asa ceva?

Am ceva cunostinte despre SEO, deoarece am si lucrat intr-o agentie care se ocupa si cu partea asta, desi eu eram pe content. Stiu ca principala diferenta intre cele doua metode SEO este tehnica prin care se ajunge la cresterea aparitiilor in Google a site-ului in cauza.

Blackhat SEO, dupa cum ii spune numele, parca foloseste tehnici negative prin care atrage atentia si creste autoritatea in Google in mod rapid. Adica il inseala cumva. Iar Whitehat SEO se refera la ceea ce se face in mod obisnuit si legal: linkbuilding, metataguri, keywords, analiza de keywords si asa mai departe.

31 – “Delegi” altei personae vreo sarcina a blogului tau? Daca da, de ce si cum ai ajuns la concluzia ca te avantajeaza acest lucru?

Nu, pana acum nu am facut asta.

32 – Care este, dupa parerea ta, cea mai buna companie de hosting cu care ai lucrat? Ce avantaje ai avut din aceasta colaborare?

Nu am lucrat decat cu o companie, HostVision. Dar o recomand pe aceasta pentru ca in cazul meu a functionat bine colaborarea. Am mentionat mai sus cum anume ma ajuta.

33 – Unul din aspectele cele mai importante din viata unui blogger este “gasirea propriei voci”. Competitia fiind extraordinar de mare in orice nisa, cum “ti-ai gasit vocea” si care a fost drumul parcurs?

Am inceput prin povesti personale si continui si acum tot asa. Tot ceea ce scriu ma reprezinta. Fie ca particip la anumite probe intr-o competitie, fie ca testez produse si scriu despre ele, nu indrug verzi si uscate. Totul tine de mine si de felul in care ma raportez eu la aceste lucruri. Cred ca asta este vocea mea. In plus, am tot primit aprecieri de-a lungul timpului referitor la felul in care scriu si la emotiile pe care le transmit.

34 – Cum procedezi pentru a obtine “linkuri” pentru site-ul tau? Ce ai incercat si ce ti-ar place sa incerci pe viitor in legatura cu acest subiect?

Daca te referi la linkbuilding, am mai colaborat cu alti bloggeri facand schimb de linkuri sau guest posturi. Ori de asemenea promovarea blogului in Blogroll pe alte site-uri, tot schimb pe schimb.

35 – Ce plugins folosesti si care sunt cele pe care le consideri a fi de un real folos pentru un blogger?

Akismet este perfect impotriva spamului pe blog. Cel putin in cazul meu. Yoast SEO il folosesc pentru a reusi sa fac SEO asa cum trebuie in fiecare dintre articole. Ultimate Social Media PLUS este pentru share in social media iar Post Views Counter este ca sa vad exact cate persoane au ajuns sa citeasca articolele mele.

36 – Ce sperante ai in legatura cu blogul tau si satisfactiile pe care ti le poate aduce in viata?

Imi doresc ca blogul meu sa devina unul cu autoritate si sa fie cunoscut printre blogurile citite din Romania. In orice caz, blogul ma ajuta mult sa ma organizez, sa imi administrez timpul si sa imi depasesc limitele privitor la temele pe marginea carora pot scrie.

37 – Ai incuraja alti oameni sa apuce calea bloggingului profesionist? De ce si ce asteptari sa aiba cineva interesat?

As incuraja poate pe cineva doar daca ar avea o pornire catre asta. In rest nu m-as baga peste nimeni sa ii spun ce sa faca. Nu vad de exemplu pe cineva care nu citeste deloc sau are cu totul alte interese, sa inceapa sa scrie pe blog doar pentru a face bani.

Se simte, cred eu, cine este cu adevarat pasionat de blogging si cine nu are sanse in lumea asta. Cel mai bine este, totusi, daca cineva vrea sa se apuce de asta, sa nu aiba nici o asteptare. Sa inceapa sa scrie ca o pasiune si sa vada unde il va duce asta.

Acum depinde de persoana in cauza. Daca vrea sa faca blogging doar ca sa faca bani sau sa intalneasca lume noua. Daca vrea, prin intermediul blogului sa isi ajusteze scrisul si sa isi formeze un stil pentru a scrie carti. De asta depinde totul.

38 – Pentru urmatorul interviu, imi poti recomanda un blogger pe care-l consideri o “comoara” in materie de sfaturi pentru un blogger incepator?

Daca nu ai ajuns inca cu interviurile la Alina Lerca de la Madmoiselle Sarcastique sau la Alina Giorgiana Neag de La Dolce Vita Lifestyle, ai putea afla chestii grozave de la ele.

 

*

V.d.B.: Si iata ca, interviul nostru de astazi a ajuns la final. Iti multumim, Oana, atat pentru timpul ce ne-ai acordat cu atata larghete, cat si pentru deosebit de utilele informatii care le-ai impartasit cu noi!

O.M.S: Multumesc frumos pentru ca m-ai invitat sa raspund la aceste intrebari pentru V.I.P. interviu cu bloggeri!

 

 

Daca doresti sa afli mai multe despre Oana M. Stefan, ii poti oricand face o vizita pe site-ulei principal:

Website: Blogmedia

Daca preferi retelele social media, o poti contacta pe:

*

Si acestea fiind spuse…

va multumim, dragi bloggeri, pentru vizita! Speram ca v-ati bucurat sa aflati atatea detalii folositoare de la invitata noastra de astazi.

Daca aveti intrebari pentru Oana, i le puteti adresa la sectiunea comentarii.

Si, bineinteles… daca doriti sa nu pierdeti interviurile viitoare, va invit sa va abonati la Newsletter.

[ninja-popup id=773][/ninja-popup]

33 COMENTARII

  1. Tare mă bucur că am descoperit-o pe Oana! Foarte utile răspunsurile. Am învățat niște lucruri noi. Îți foarte mulțumesc!
    Mult succes, Oana și să ne citim cu bucurie! 🤗

  2. Ma bucur sa cunosc o bloggerita care si-a format deja un stil personal. Am gasit raspunsuri la unele indoieli pe care le aveam. Multumesc Mirela, multumesc Oana!

  3. Mai mult decât interesant interviul. Și foarte util. O să caut în cotinuare înainte și înapoi, pentru că eu cel puțin, am de învățat de peste tot. Sunt acel „tânăr” blogger în numele căruia au fost puse întrebările. Azi mulțumesc Oanei M. Ștefan. Și gazdei de fiecare dată, bineînțeles…

    • Ma bucur ca iti sunt utile interviurile, Condei!!! Acesta este si scopul pentru care exista rubrica. Ma bate chiar un gand ca… periodic sa fac si o sinteza a sfaturilor date de intervievatii nostri. Ar fi interesant sa grupez raspunsurile pe subiecte. Ce parere ai? Te-ar ajuta si mai mult o astfel de abordare?

  4. Ce om frumos! Mă bucur că am descoperit-o mai bine aici, prin intermediul acestui interviu. Am aflat lucruri noi şi utile! Plus blogurile recomandate. Minunat! Mult succes!

LASA UN RASPUNS

Please enter your comment!
Please enter your name here